Eerste dag Portugal

10 september 2019 - Estoril, Portugal

Hoi allemaal,  gisteravond in een leuk kneuterig hostelletje aangekomen met hele aardige mensen.

Prima kamertje. Geweldig ontbijt vanochtend! Die mensen dachten dat we gingen eten voor de hele dag.. ze bleven  eten aanslepen Verse jus d,Orange. Scrammled eggs, een soort dikke grote pancake. Of we er nog 1 wilde??!!  En we moesten raden wat voor muziek er uit een krakerig boxje kwam?!

Rollend zijn we op pad gegaan...

Vandaag op weg naar Sintra gegaan. Het was een iets minder warme dag, het waaide heel hard.

Mooie temperatuur om het park van Sintra te bezoeken.

Je kijkt je ogen uit wat een moois er te zien is. We zijn naar " Het kasteel" van Sintra geweest. En naar een eeuwenoude ruïne van een burcht. We hebben enorm veel gelopen... morgen voelen wij de kuitjes waarschijnlijk...( dan gaan we fietsen!)

Daarna het strand even bezocht van Cascais en Estoril.

Was een heerlijke dag, met al 100 foto.s geschoten.. En we zitten nog maar op dag 1....pffff Dat wordt kiezen...

1. Det:
    10 september 2019
    Jammer dat je je leuke aankomst verhaal niet hebt geschreven haha. Ziet er goed uit allemaal, mooie omgeving dus. En morgen fietsen, bergafwaarts dus nog meer pijn in die kuitjes denk.
    René met zijn mijnwerkerslamp op hoofd met mobiel er aan vastgeplakt al filmend de berg af. Ik verheug me op een nieuw reisverhaal. Slaap lekker xxx
  2. Annemieke van t Riet:
    10 september 2019
    Ja dat René zijn pin van zijn creditcard niet meer wist bedoel je en dat we geen auto mee kregen daardoor, dat we ruim twee uur met onze handen( althans ik) in mijn haren hebben gezeten hoe we naar het hostel konden komen. En dat de eigenaar helemaal belde waar we bleven? En dat we toen we eenmaal reden nadat René eindelijk zijn pin gevonden had heel diep in zijn herinnering. Nog 5 keer fout reden voordat we er waren zo rond 23.30 aankwamen ipv 19.00 uur? Bedoel je dat?
  3. Det:
    Ja!!! Inderdaad. Haha
  4. Marianne:
    Hihi leuke aankomst.
    Maar vandaag volop genoten zo te lezen.
    Mooie foto's veel plezier morgen op de fiets!! Xx
  5. Sammy:
    11 september 2019
    Ziet er mooi uit, geniet er van !
    Wel even schrikken dus bij aankomst haha