Dinsdag17 Sept

17 september 2019 - Vila Nova de Milfontes, Portugal

Vandaag bij  de ontzettende leuke Quinta vertrokken richting de westkust.

Eerst nog het mooie Evora bezocht. Ook weer een ongelooflijk mooie stad.

Met veel bezienswaardigheden.

Weer een mooie kerk met daaraan een klooster. En een brok oude tempel uit de eerste eeuw op het hoogste punt van de stad. Dus ook weer een ontzettende geschiedenis ligt hier. Met weer veel helden en belangrijke personen in de loop van de tijd..

We zijn hier niet heel  lang geweest want wilden graag verder.

Prachtige tocht door de natuur van Portugal.

Wat ons opvalt.de prachtige grote bomen, die blijkbaar het erg goed doen in de droogte.Alles erom heen is geel en dor, maar de mooie  groene bomen maken het landschap meer dan de moeite waard.

Aangekomen vanmiddag in Vila Nova de Milfontes.

Hotelletje op steenworp van het strand.en van de rivier...wat een plek!

Wat een natuur..we zijn meteen naar het strand gegaan, daar gewandeld tot aan het dorp en daar een geweldig tentje gevonden met uitzicht op de rivier/ zee.

Ook het eten was zeer verrassend. Dus dat komt helemaal goed hier! Vrijdag pas weer verder!

1. Marie-José:
    17 september 2019
    Ik mis in het verhaal hoe jullie je voelen? Inmiddels helemaal zenn? Kunnen jullie genieten? Xxx
  2. Annemieke van t Riet:
    17 september 2019
    Hey Marie-José !
    Ja nu steeds meer relaxed! Eerste dagen nog best heel druk met van alles willen bekijken en willen doen. Maar toen opeens was het even genoeg..
    Daarna op de Quinta even wat meer rust genomen. En dat was ook echt nodig en heerlijk!
    Nu voorlopig geen steden bezoekjes.
    Maar wandelen en genieten van het strand hier!
  3. Marianne:
    18 september 2019
    Wat prachtig allemaal!! Wat je beschrijft van de natuur herken ik hier ook. Die prachtige mooie grote en vooral groene bomen ondanks de droogte.
    Blijf samen genieten van al het moois
  4. Det:
    18 september 2019
    Strand ziet er ook prachtig uit, heerlijk om te wandelen ook. Goed dat jullie je rust even nemen. Xx